Školící centrum

Práce naší společnosti nekončí vývojem a prodejem vybraného informačního systému.
Součástí UNICODE SYSTEMS je i tým lektorů, kteří zajišťují uživatelskou dokumentaci, zaškolení nových uživatelů a následnou uživatelskou podporu po celou dobu užívání našeho systému.

Již 25 let pro Vás vyvíjíme pokladní systémy, které Vás učíme efektivně využívat.

Školení nových uživatelů

Při zakoupení nového systému je pro nás zaškolený uživatel samozřejmostí. Délka školení se odvíjí od rozsahu funkcionality systému a přizpůsobuje se zakoupeným modulům. Délka trvání je od jednoho dne (např. systémy Fuel) až do čtyř dnů (např. EuroShop3 včetně všech marketingových modulů).

Individuálně s Vámi domluvíme termíny i časové rozložení školení. Moduly, které potřebujete používat již před instalací (např. Back Office), se školí v předstihu a hned ze školení si odvážíte PC pro přípravu dat. Naopak obsluha pokladen se školí co nejblíže k termínu instalace, aby byla po instalaci ihned připravena prodávat.

Školící centra

Pro zaškolení nových uživatelů máme školicí střediska, která jsou vybavená odpovídajícím hardwarem a softwarem, včetně periferií, se kterými uživatelé na čerpací stanici reálně pracují. Jedno je na centrále společnosti v Třebíči a druhé v Praze na Vyšehradě. Obě disponují kapacitou do 10 účastníků. Vždy Vám přednostně nabízíme školení v místě, které je Vám blíž.

Pod vedením našich lektorů získáte přehled o všech možnostech systému, jednotlivé funkce si dostatečně vyzkoušíte a rádi vám zodpovíme veškeré dotazy. Naše školení se vždy přizpůsobují Vašim individuálním potřebám.

Další školení a konzultace

Kdykoli během provozu lze dohodnout zaškolení pro nový personál nebo na dokoupené moduly. Podobně lze kdykoli dohodnou individuální konzultace na konkrétní témata, která již nelze probrat telefonicky.

Produkty, které školíme:

  • Fuel 3000
    Řídicí systém pro neveřejné, bezobslužné čerpací stanice
  • Fuel 2000 Enterprise
    Řídicí systém pro neveřejné, bezobslužné čerpací stanice
  • EuroShop
    Pokladní systém, Back Office systém
  • HOS
    Head Office systém
  • Euroshop3
    Pokladní systém, Back Office systém, Web Office systém
  • Bonus Management Systém
    Loyalty modul (věrnostní systém sbírání a uplatňování bodů), 
    VIP modul (pro správu poskytování slev)
  • Fleet management Systém
    Správa fleetových karet v rámci sítí ČS

Produkty, které se již neprodávají, ale stále běží uživatelská podpora:

  • Fuel 2000
    řídicí systém pro neveřejné, bezobslužné čerpací stanice
  • Shop 2000
    Pokladní systém, Back Office

Školení zahraničních zákazníků a servisních partnerů

Kromě češtiny a slovenštiny je náš software také v mnoha dalších evropských jazycích. Proto náš tým zajišťuje školení také zahraničních zákazníků a jejich servisních partnerů.
Školíme v Německu, Rakousku, Polsku, Srbsku, Maďarsku, Slovinsku, Rumunsku a dalších zemích. Nahlédněte do našich cizojazyčných manuálů:

Uživatelská dokumentace – manuály

Nedílnou součástí našich systémů jsou detailní manuály, ve kterých najdete podrobný popis všech dostupných funkcí systému, ukázky z jednotlivých obrazovek a postupy krok za krokem. Pokud je třeba na některé kroky či funkce dávat obzvlášť pozor, protože jejich nesprávné nastavení může znamenat nechtěné chování programu, jsou na těchto místech v manuálu tučná upozornění s vysvětlivkami. Manuály nabízíme jak v tištěné, tak i v elektronické formě. Uživatelská dokumentace je průběžně revidována a doplňována o změny a novinky.
Pro nové uživatele, kteří s naším systémem teprve začínají, jsou k dispozici pomocné dokumenty, které jim pomohou s přípravou na přechod do nového systému. Nahlédněte do našich manuálů:

JSME TU PRO VÁS NON STOP

Uživatelské dotazy prosím směřujte na Servisní kompetenční centrum UNICODE SYSTEMS, které je v provozu nepřetržitě. Kolegové jsou připraveni Vám poradit s běžnými uživatelskými nesnázemi i technickými problémy. Pokud potřebujete poradit s širším uživatelským problémem, Kompetenční centrum předá Váš požadavek dále a ozve se Vám zpět přímo lektorka, která s Vámi celý problém podrobně projde. Uživatelská podpora našich lektorek je Vám k dispozici v pracovní dny, vždy mezi 9. – 17. hodinou.