EuroShop 3 – produkt nové generace

Tento informační systém představuje komplexní informační systém pro provoz čerpacích stanic. Je založen na 20. letech zkušeností v oblasti provozu čerpacích stanic a jeho vývoj stále pokračuje. Inovace vychází jak ze zkušeností malých provozovatelů čerpacích stanic, tak nadnárodních řetězců. Je tedy ideálním řešením pro čerpací stanice všech typů a velikostí. Díky složení z jednotlivých funkčních modulů se systém snadno přizpůsobí všem požadavkům každého provozovatele. 

Systém EuroShop 3 tvoří:
Pokladna – zajišťuje prodej pohonných hmot, suchého zboží a služeb
Back Office – představuje nástroj řízení stanice
WEB Office – vzdálená správa stanic prostřednictvím internetu

Ochrana dat

EuroShop 3 chrání všechna data díky sofistikovanému řízení zálohy dat. Záloha může být provedena automaticky nebo manuálně. Řídící systém zabraňuje zneužití přístupů do systému a udržuje vaši čerpací stanici bezpečnou. Použití každé funkcionality v systému je založeno na přidělených uživatelských právech. Provozovatel čerpací stanice může nastavit rozdílná uživatelská práva pro každého uživatele jak na pokladně, tak v kanceláři.

Bezpečnostní vlastnosti systému

  • Autorizovaný přístup do řídicího systému
  • Režim provozu STANDALONE – 24 hodin provozu bez databázového serveru
  • Autorizovaný přístup do operačního systému
  • Přístup založen na udělených uživatelských právech
  • Řízení záložních zdrojů – UPS


EuroShop 3 – Pokladna

Pokladna zajišťuje prodej zboží a služeb a řízení z pozice obsluhy stanice.  Ergonomie pokladny EuroShop byla nastavena pro nejrychlejší prodej paliv, suchého zboží a služeb. Stavy stojanů jsou zobrazovány v průběhu celého průběhu tankování. Nejprodávanější produkty mohou být nastaveny až na 360-ti oblíbených klávesách. Systém akceptuje všechny typy plateb. Pokladna výrazně podporuje aktivní nabídku obsluhy a celkové zvyšování prodejů. Uživatelské prostředí je příjemné a jednoduché na ovládání. Obsluha snadno kontroluje všechny procesy na čerpací stanici, jako je manipulace s PHM, ovládání výdejních stojanů, ovládání gastro zařízení atd. Pro pokladnu byl zvolen příjemný barevný design jako ochrana před únavou zraku obsluhy.

  • Prodej PHM, suchého zboží a služeb
  • Řízení všech typů výdejních stojanů PHM a provozních kapalin včetně dobíjecích stanic
  • Řízení cenových totemů, hladinoměrů, tankautomatů
  • Akceptace všech typů plateb
  • Fakturační, slevové a předplacené karty
  • Až 360 oblíbených kláves

  • Rychlé odbavení transakce
  • Snadná obsluha
  • Nástroje pro zvýšení prodejů
  • On-line připojení mycích linek
  • Restaurační provoz – stolový, samoobslužný režim

EuroShop 3 – Back Office 

Backoffice je klíčový nástroj řízení přímo na čerpací stanici, který umožňuje rychlý a transparentní provoz celé čerpací stanice. Umožňuje práci na několika úkolech současně v rozdělených oknech. Manažer čerpací stanice snadno zkontroluje vyúčtování směn, stavy skladu, dodávky PHM ve stejný okamžik. Skladové hospodářství také obsahuje receptury pro gastro provoz na čerpací stanici. Všechna data čerpací stanice jsou k dispozici v přehledných reportech. Zvláštní pozornost je věnována zakaznickým promoakcím a aktivní nabídce. Backoffice obsahuje silný modul kontroly rizikových operacích na pokladně čerpací stanice. Uživatelské profily umožňují nastavit uživatelská práva pro každou skupinu zákazníků. Backoffice dává možnost řídit každý detail na vaší čerpací stanici.

  • Vyúčtování směn čerpací stanice
  • Detailní přehledy a grafy
  • Skladové hospodářství a cenotvorba
  • Zákaznické promoakce
  • Inventura zboží za provozu se sledováním prodejů
  • Automatické návrhy objednávek
  • Automatická fakturace
  • Tisk regálových cenovek
  • Podrobná kontrola obsluhy
  • Pokročilé nastavení uživatelských práv 
  • Používání MDE – přenosných datových terminálů


EuroShop 3 – WEB Office

WEB Office je dálkový management čerpací stanice, který je nedílnou součástí EuroShop 3. Je dostupný přes zabezpečené připojení k běžnému internetu. Díky tomu můžete s WEB Office pracovat z jakéhokoliv místa, kde je dostupné internetové připojení. Aplikace je připravena pro počítač, tablet i mobil.

Na úvodní stránce se zobrazují klíčové informace o aktuálním stavu na čerpací stanici. Pokud má zákazník síť čerpacích stanic, pak se mu zobrazují nejprve souhrnné informace za celou síť, které lze filtrovat na jednotlivé stanice. Základní přehled tvoří semaforový systém stavu nádrží, podezřelé operace na pokladně, přehled tržeb a přehled aktuálních cen PHM. Důležité denní informace tak má uživatel dostupné kdykoli a odkudkoli.

WEB Office lze používat také k řízení čerpací stanice:

  • pro správu zboží na skladových kartách (v případě sítě lze každý založený artikl přiřadit pouze k těm čerpacím stanicím, na kterých bude aktivní. Výhodou je také možnost řízení dodavatelů na jednotlivých čs), nastavení přecenění pro PHM i suché zboží (díky semaforovému systému je při vytváření přeceňovací reglety na první pohled patrné, zda se cena oproti té původní zvyšuje (původní je červená) nebo snižuje (původní cena je zelená). Přecenění je možné zaslat ihned nebo jej plánovat na pozdější termín.
  • správu promoakcí
  • řízení staničních zákazníků a jejich karet

K dispozici je také několik typů reportů o prodejích, staničních zákaznících, cenách PHM, logistice PHM a suchého zboží. Reporty se stahují do používaného zařízení ve formátu pdf nebo xls, který je určený k další práci s daty.

Podrobné informace naleznete na našem produktovém webu: http://mujeuroshop.cz/